Belangrijke info

17 september 2016 - Kwintsheul, Nederland

Welkom op onze blog etc. #standaard #datkennenwenuwel

Nu door naar de feiten, info en andere belangrijke informatie.

We vertrekken op vrijdag 30 september. Ons vliegtuig (BA0429) van British Airways brengt ons om 10.20u van Schiphol naar Londen Heathrow. Alwaar we al tijdreizende om 10.45u (lt = lokale tijd) aankomen. De reis duurt 1 uur en 25 minuten. Om 11.45u (12.45u nlt = Nederlandse tijd) gaan we met Japan Airlines (JL7082) op weg naar Japan. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Daar mogen we 11,5 uur lang in zitten om vervolgens 19,5u uur later te landen op Tokyo Haneda Airport. Voor de snelle rekenaar of googlaar kom je uit op 7 uur tijdsverschil met Nederland. Als jullie lunchen zijn wij aan het natafelen. We komen aan om 7.15u (00.15u nlt).

We willen er nog helemaal niet aan denken, maar op zondag 30 oktober vliegen we weer terug. Om 11.45u (lt) vanaf Kansai International Airport (bij Osaka) vliegen we naar Helsinki Airport (zijn we ook eens in Finland geweest) met Japan Airlines (JL6803) uitgevoerd door Finnair. En dan door met Finnair (AY0845) om 16.40u (15.40u nlt) naar Schiphol waar we om 18.15u (lt = nlt) aankomen op diezelfde zondag 30 oktober.

We zijn telefonisch bereikbaar op Wims nummer: +31652518503
In mijn telefoon gaat een datasimkaart waardoor we via mail, Facebookmessenger en Skype (elise_voogel) bereikbaar zijn. Daarnaast hebben we in elk hotel Wifi. En uiteraard kunnen we communiceren via deze reisblog. Dit allemaal niet omdat we jullie niet kunnen missen, maar als er contact nodig is dan is dat dus mogelijk.

Leuk feitje: nu is het tijdsverschil 7 uur tussen Japan en Nederland. Op onze reisdag terug is in Nederland de wintertijd ingegaan en is het verschil 8 uur.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne-Marie:
    17 september 2016
    Bij voorbaat al blij met dit blog!
  2. Sanne:
    19 september 2016
    Alvast heel veel plezier! <3
  3. Anne-Marie:
    21 september 2016
    Nu wel het hokje aangevinkt, want ik wil natuurlijk op de hoogte gehouden worden ;)
  4. Mojgan:
    29 september 2016
    Is heel spanend. Ik wens jullie een hele goede en gezellige reis .xx